Pytania i odpowiedzi

Tu znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Wszystkie

Aby założyć konto, możesz zarejestrować się przez naszą stronę internetową lub bezpośrednio w aplikacji. W przypadku rejestracji przez aplikację, subskrypcją zarządza App Store lub Google Play.


Pamiętaj, że oferty mogą się różnić między stroną a sklepami z aplikacjami.
Po rejestracji otrzymasz e-mail z potwierdzeniem rozpoczęcia członkostwa oraz instrukcją, jak rozpocząć korzystanie z usługi.

Jeśli zarejestrowałeś się przez naszą stronę internetową, możesz łatwo zaktualizować swoje członkostwo lub wprowadzić inne zmiany przez Portal Rodzica:

  • Wejdź na hejalbert.pl

  • Wybierz "Zaloguj się"

  • Kliknij "Członkostwo i konto"

  • Wybierz "Zmień członkostwo" w sekcji "Zarządzaj członkostwem"

  • Wybierz nowe członkostwo i opcję płatności (roczna/miesięczna)


Jeśli zarejestrowałeś się przez aplikację, subskrypcją zarządza App Store lub Google Play. W takim przypadku wszelkie zmiany muszą zostać dokonane przez odpowiedni system.
Linki:
Apple
Google Play

Aby szybko zakończyć członkostwo:

  • Zaloguj się na stronie hejalbert.pl

  • Wybierz "Zaloguj się"

  • Kliknij "Członkostwo i konto"

  • Wybierz "Zakończ członkostwo"

  • Podaj powód i potwierdź


Otrzymasz e-mail z potwierdzeniem zakończenia członkostwa.

Dla użytkowników aplikacji:
Przewodnik dla App Store
Przewodnik dla Google Play

Rejestrując się przez stronę internetową, zawsze otrzymujesz możliwość przetestowania Albert za darmo.

Jeśli nie chcesz kontynuować po okresie próbnym, pamiętaj o zakończeniu subskrypcji przed jego końcem. W przeciwnym razie zostanie automatycznie przedłużona.

W przypadku rejestracji przez aplikację obowiązują warunki i ceny App Store lub Google Play.

Zbieramy tylko dane niezbędne do zarządzania członkostwem. Dane płatnicze są przetwarzane przez Stripe (certyfikat PCI Level 1).

Zbieramy również adres e-mail w celu wysyłania informacji o członkostwie.

Więcej informacji znajdziesz w naszej polityce prywatności.

Wybierz odpowiednie członkostwo, podaj adres e-mail i dane płatności.
Oferujemy darmowy okres próbny – jeśli nie chcesz kontynuować, możesz anulować przed rozpoczęciem płatności.

Brak okresu zobowiązania – możesz zrezygnować w dowolnym momencie.

Podczas rejestracji tworzysz profil dziecka (imię i wiek).
Możesz zarządzać profilami przez Portal Rodzica (tylko dla członkostwa Plus).
W aplikacji profile można edytować w sekcji "O mnie".

Kliknij tutaj aby zresetować hasło. Upewnij się, że wpisujesz poprawny e-mail bez spacji.
Twój login to adres e-mail użyty podczas rejestracji.

Albert Junior (dla dzieci 3–9 lat) zawiera ponad 3200 zadań oraz elementy grywalizacji między nimi.

Tak! Opracowany przez nauczycieli i pedagogów, treści są podzielone na poziomy odpowiadające klasom 1–3. Dziecko może powtarzać podstawy lub podejmować większe wyzwania.

Prześlij:

  • Krótki opis błędu

  • Numer zadania lub zrzut ekranu

  • W przypadku Albert Junior – numer ID z lewej strony zadania

support@hejalbert.pl

 Podaj:

  • Opis problemu

  • Nazwa produktu

  • Model urządzenia i system operacyjny

  • Zrzut ekranu lub film, jeśli to możliwe


Typowe problemy:

  • 🔄 Aplikacja zawiesza się przy logowaniu – sprawdź ustawienia rodzicielskie

  • 📏 Połowa zadania niewidoczna – zaktualizuj system

  • 👤 Komunikat o nowym użytkowniku – zaloguj się i utwórz profil

  • 🔠 Zbyt duży tekst – zmniejsz czcionkę w ustawieniach urządzenia

  • ♻️ Wszystkie zadania ukończone – skontaktuj się z nami, zresetujemy konto

  • 🔑 Problem z logowaniem – sprawdź e-mail, bez spacji

Tak! Skontaktuj się z nami: support@hejalbert.pl

Intensywnie pracujemy nad tym, aby Albert dla dzieci w wieku 10-16 lat pojawił się również w Twoim kraju. Nie możemy jeszcze podać konkretnej daty premiery, dlatego warto być na bieżąco i śledzić nas za pośrednictwem mediów społecznościowych i naszej witryny, gdzie zawsze można uzyskać więcej informacji.

Albert został zaprogramowany w taki sposób, że sam się uczy — robi to za każdym razem, kiedy jest włączony (tak działa tzw. sztuczna inteligencja). Im więcej używasz Alberta, tym lepszy się staje. Naszym celem jest to, aby osiągnął perfekcję w tym, co robi! Z Twoją pomocą na pewno się to uda!

Odpowiadamy w ciągu 48 godzin w dni robocze (zazwyczaj szybciej!).

Tak, jeśli jesteś niepełnoletni, opiekun musi wyrazić zgodę na korzystanie z Albert.

Tak, wyślij e-mail na support@hejalbert.pl. Realizacja może potrwać do 30 dni.

Tak, napisz do support@hejalbert.pl
Możesz też samodzielnie usunąć dane przez Portal Rodzica w zakładce „Członkostwo i konto”.

support@hejalbert.pl
Dodatkowe informacje znajdziesz po zalogowaniu się do Portalu Rodzica.

 BASIC

  • 1 użytkownik

  • Matematyka


STANDARD

  • 1 użytkownik

  • Raport aktywności z Matematyki

  • Albert Junior Matematyka, Język polski, Język angielski

  • Albert Code Programowanie


PLUS

  • 1-4 użytkowników

  • Raport aktywności z Matematyki

  • Albert Junior Matematyka, Język polski, Język angielski

  • Albert Code Programowanie

  • Holy Owly Angielski, Hiszpański, Francuski 


Różnica:
Członkostwa Standard i Plus dają lepszy wgląd w rozwój dziecka oraz dostęp do większej liczby produktów. Członkostwo Plus pozwala na korzystanie z konta przez 4 użytkowników i obejmuje również aplikację Holy Owly. Wszystkie członkostwa są wolne od reklam i nie mają okresu zobowiązania!

Zawsze masz prawo do odstąpienia od zakupu w ciągu 14 dni od dnia zawarcia umowy. Jeśli chcesz skorzystać z prawa do odstąpienia, możesz poinformować o tym Albert, wysyłając wiadomość e-mail na adres support@hejalbert.pl i dołączając dane, na które zarejestrowana jest subskrypcja.

Nasza aplikacja została zaprojektowana specjalnie dla tabletów i telefonów komórkowych, aby zoptymalizować doświadczenie użytkownika i funkcjonalność. Nie jest dostępna do pobrania ani używania na komputerach.

Przejdź do swojego sklepu z aplikacjami, wyszukaj naszą aplikację i przeczytaj sekcję „Informacje” lub „Kompatybilność”, aby sprawdzić, czy Twoje urządzenie jest obsługiwane.

Jeśli Twoje urządzenie nie jest kompatybilne, możesz spróbować użyć innego urządzenia, które spełnia wymagania, lub spróbować zaktualizować system operacyjny. Skontaktuj się z nami, jeśli potrzebujesz pomocy!

Niestety nie możemy zaoferować zwrotu pieniędzy, jeśli Twoje urządzenie nie jest kompatybilne z naszą aplikacją. W takich przypadkach zalecamy przetestowanie aplikacji na innym urządzeniu, które spełnia wymagania. Aby sprawdzić, czy Twoje urządzenie jest obsługiwane, odwiedź naszą aplikację w sklepie z aplikacjami i znajdź sekcję „Informacje” lub „Kompatybilność”. Znajdziesz tam szczegóły dotyczące urządzeń, które współpracują z naszą aplikacją.