Pytania i odpowiedzi

Tu znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Wszystkie

Jak założyć konto?

Konto szybko i sprawnie zakłada się za pośrednictwem naszej strony internetowej. Można je także utworzyć bezpośrednio w aplikacji Albert Junior (dla dzieci w wieku 3-9 lat). W przypadku rejestracji przez aplikację opłaty subskrypcyjne pobierane są za pośrednictwem App Store lub Google Play. Należy pamiętać, że oferty w witrynie internetowej i sklepach z aplikacjami mogą się różnić. Zapraszamy – już cieszymy się na wspólną matematyczną zabawę!

W przypadku rejestracji przez stronę internetową użytkownik otrzyma na podany adres e-mail powitalną wiadomość. Wtedy wystarczy już tylko pobrać wybraną aplikację – i można zacząć liczyć!

Czego potrzebuję, aby założyć konto?

Aby zostać członkiem serwisu Albert, należy wybrać poziom członkostwa, a następnie podać swój adres e-mail, ew. numer telefonu komórkowego dziecka (na który zostanie wysłana wiadomość SMS z linkiem do pobrania aplikacji), jak również dane karty płatniczej. Zawsze oferujemy bezpłatny okres próbny, podczas którego użytkownik może zapoznać się z serwisem. Jeśli użytkownik nie zdecyduje się na subskrypcję, może w łatwy sposób ją anulować przed końcem okresu próbnego. Serwis nie potrąci za to ani grosza!
Serwis nie narzuca także żadnego okresu wiążącego ani okresu wypowiedzenia. Subskrypcję można zakończyć w dowolnym momencie.

Jak dodać nowy profil lub zmienić istniejący?

W ramach rejestracji użytkownik tworzy profil dla dziecka, które będzie uczyć się z Albertem. Pozwala to na monitorowanie rozwoju dziecka, a w przyszłości również na otrzymywanie spersonalizowanych rekomendacji i treści. Należy podać imię i wiek dziecka.
Profile można dodawać i modyfikować w sekcji "Zarządzaj profilami", dostępnej w menu po zalogowaniu się do portalu rodzicielskiego (w naszej witrynie). Dodawanie kolejnych profili wymaga członkostwa na poziomie Plus. To jednak żaden problem – poziom konta można łatwo zmienić w portalu rodzicielskim.
Osoby, które zarejestrowały się bezpośrednio przez aplikację, mogą obecnie dodawać i zmieniać profile tylko w aplikacji. W tym celu należy kliknąć "Mój profil" – "O mnie".

Nie pamiętam swojego hasła. Jak mogę uzyskać nowe?

Hasło można łatwo zresetować hasło klikając ten link. Warto upewnić się, że podany adres e-mail lub numer telefonu komórkowego jest poprawny i nie zawiera spacji. Zdarza się, że wiadomość e-mail z instrukcjami dot. resetowania hasła trafia do folderu ze spamem, warto więc zajrzeć do tego folderu, jeśli nie widać wiadomości w głównej skrzynce odbiorczej.

Nazwa użytkownika to adres e-mail lub numer telefonu komórkowego podany podczas rejestracji.

Ile ćwiczeń zawiera Albert Junior?

W Albercie Juniorze, aplikacji dla dzieci w wieku 3-9 lat, znaleźć można ponad 3200 ćwiczeń. Ponadto dostępnych wiele innych zabawnych treści z elementami gry. Pojawiają się one między ukończonymi ćwiczeniami.

Kiedy pojawi się Albert dla starszych dzieci?

Intensywnie pracujemy nad tym, aby Albert dla dzieci w wieku 10-16 lat pojawił się również w Twoim kraju. Nie możemy jeszcze podać konkretnej daty premiery, warto więc być na bieżąco za pośrednictwem naszych mediów społecznościowych i naszej witryny, gdzie można znaleźć więcej informacji.

Co czyni Alberta tak wyjątkowym?

Albert został zaprogramowany w taki sposób, że sam się uczy - robi to za każdym razem, kiedy jest włączony (tak działa tzw. sztuczna inteligencja). Im więcej używasz Alberta, tym lepszy się staje. Naszym celem jest to, aby osiągnął perfekcję w tym, co robi! Z Twoją pomocą na pewno się to uda!

Myślę, że Albert popełnił błąd w ćwiczeniu. Co mam zrobić?

Ups! Jest nam naprawdę przykro. Aby móc naprawić błąd, prosimy o kilka informacji:
- Krótki opis problemu
- Którego ćwiczenia problem dotyczy: prosimy podać numer identyfikacyjny ćwiczenia (w przypadku Alberta Juniora widoczny z lewej strony ćwiczenia) lub przesłać zrzut ekranu.
Dziękujemy za pomoc w ulepszaniu serwisu!

Co zrobić w przypadku problemów z aplikacją?

O nie! Zawsze przykro nam słyszeć, że aplikacja szwankuje. Niestety, tak to już bywa z techniką. Pracujemy pełną parą, aby stworzyć najlepszy produkt dla naszych użytkowników i ich dzieci. Dlatego prosimy, aby w takich przypadkach podawać nam jak najwięcej informacji, co pozwoli nam na szybsze zbadanie i usunięcie problemu.

Prosimy o wysłanie na adres support@hejalbert.pl następujących informacji:

- Krótki opis problemu.
- Numer modelu używanego urządzenia (w przypadku produktów Apple numer modelu można sprawdzić z tyłu, a także w ustawieniach w sekcji „Ogólne > Informacje > Numer modelu”); w przypadku urządzeń z systemem Android należy zajrzeć opcji „Ustawienia” w sekcji „Informacje o telefonie”. UWAGA! Może się to różnić w zależności od urządzenia Android).
- Ostatnia zainstalowana na urządzeniu wersja systemu operacyjnego iOS lub Android. Sprawdzić to można w ustawieniach urządzenia, w tym samym miejscu na urządzeniach iOS i Android, w którym można znaleźć np. numery modeli.
- Zrzut ekranu lub filmik przestawiający problem.
Prosimy, aby podawać nam jak najwięcej informacji, jednak nawet jeśli użytkownik nie ma wszystkich tych informacji, prosimy o zgłoszenie tego, co ma.
Typowe problemy i rozwiązania
Po zalogowaniu się aplikacja nie przestaje się ładować
Należy upewnić się, czy na urządzeniu nie została aktywowana kontrola rodzicielska. W takim przypadku wyłączenie jej powinno rozwiązać problem.
W aplikacji wyświetlana jest tylko połowa ćwiczenia
Prawdopodobnie zainstalowana jest starsza wersja systemu operacyjnego, która nie obsługuje aktualizacji aplikacji. Warto wówczas zaktualizować swoje urządzenie do najnowszej wersji (robi się to w ustawieniach); następnie można ponownie przetestować aplikację.
Otrzymuję informację, że muszę dodać nowego użytkownika.
Aby móc zalogować się do aplikacji, należy najpierw dodać użytkownika. To bardzo proste. Wystarczy zalogować się na stronie www.hejalbert.pl i tam utworzyć nowy profil w sekcji „Zarządzaj profilami”.
Tekst w aplikacji jest zbyt duży i nie mogę znaleźć żadnego przycisku umożliwiającego przejście dalej.
Prawdopodobnie masz ustawiony powiększony tekst na swoim urządzeniu. Wystarczy zmienić rozmiar tekstu w ustawieniach urządzenia, aby dopasować dane do ekranu.
Moje dziecko wykonało wszystkie ćwiczenia, ale nie udaje się nam zacząć od nowa.
Nie ma problemu! Prosimy zwrócić się do naszego działu pomocy – pomożemy zresetować konto.
Nie mogę zalogować się na swoje konto.
Prosimy upewnić się, że nazwa użytkownika jest zapisana poprawnie, bez spacji przed adresem ani po nim. Nazwa użytkownika to adres e-mail podany podczas rejestracji.

Jestem nauczycielem i chcę udostępnić Alberta Juniora moim uczniom w szkole. Mogę?

Oczywiście, to świetny pomysł! Zapraszamy do skontaktowania się z nami pod adresem support@hejalbert.pl – postaramy się wówczas jak najszybciej udostępnić Alberta Twoim uczniom.

Jak szybko Wasza pomoc techniczna odpowiada na pytania?

W dni powszednie wolne od świąt obowiązuje nieprzekraczalny termin 48 godzin. Dokładamy jednak wszelkich starań, aby zaimponować użytkownikom szybkością odpowiedzi!

Ile kosztuje członkostwo w serwisie Albert?

Członkostwo w serwisie Albert kosztuje od 39,9 do 49,9 PLN miesięcznie. W przypadku rejestracji za pośrednictwem jednej z naszych aplikacji, obowiązują cenniki i warunki sklepów App Store lub Google Play..

W serwisie napisane jest, że mogę rozpocząć bezpłatny okres. Jak to działa?

Jeśli zarejestrujesz się za pośrednictwem naszej strony internetowej, zawsze otrzymasz ofertę bezpłatnego wypróbowania Alberta. Darmowy okres próbny różni się w zależności od tego, jakie kampanie są aktywne. Jeśli nie chcesz korzystać z naszej aplikacji po zakończeniu okresu próbnego, musisz zrezygnować z członkostwa przed jego upływem. Należy pamiętać, że po zakończeniu okresu próbnego członkostwo automatycznie zmienia się na cenę regularną.
Jeśli jednak zarejestrujesz się bezpośrednio przez naszą aplikację, członkostwo jest tworzone i zarządzane przez App Store lub Google Play. Wtedy obowiązują ich informacje o cenach i warunki - proszę pamiętać, że mogą się one różnić od tych na naszej stronie internetowej! Więcej informacji na temat tego, co tam obowiązuje, znajdziesz w swoim sklepie z aplikacjami lub w naszej aplikacji.

Jak zakończyć członkostwo w serwisie Albert?

Jest nam oczywiście bardzo przykro, że chcesz zrezygnować z członkostwa w serwisie Albert! Naturalnie jednak posłużymy Ci niezbędną pomocą, aby jego zakończenie przebiegło jak najsprawniej.
Prosimy pamiętać, że nasza pomoc techniczna nie ma możliwości ręcznej obsługi próśb o anulowanie członkostwa, jednak naprawdę bardzo łatwo jest to zrobić samodzielnie.
Jeśli członkostwo zostało otwarte przez witrynę internetową, to, aby je zakończyć, należy zalogować się do portalu rodzicielskiego. “Sprawozdanie dla Rodzica”
Jak to zrobić?

1. Przejdź do witryny hejalbert.pl

2. Kliknij link "Zaloguj się"
3. Wybierz pozycję "Subskrypcja i konto"
4. Wybierz pozycję "Zakończ członkostwo"
5. Podaj przyczynę jego zakończenia.
6. Gotowe!
Po zakończeniu tej procedury na Twój adres e-mail zostanie wysłana wiadomość z potwierdzeniem.
Jeśli rejestracja została dokonana za pośrednictwem jednej z naszych aplikacji, to obsługuje się ją poprzez sklep App Store lub Google Play. Aby szybko sprawdzić, czy członkostwo zostało otwarte za pomocą witryny, czy aplikacji, należy zalogować się do naszej witryny.
Jeśli subskrypcję obsługuje jeden z tych sklepów, to anulować ją trzeba za pośrednictwem ich infrastruktury. Skorzystaj z poniższych linków, aby uzyskać proste instrukcje dotyczące anulowania subskrypcji w każdym z tych sklepów.
Czy Twój zakup był dokonany w App Store?
Pod poniższym linkiem znajdziesz szczegółowe instrukcje dot. sposobu zamknięcia konta:
Czy Twój zakup był dokonany w Google Play?
Pod poniższym linkiem znajdziesz szczegółowe instrukcje dot. sposobu zamknięcia konta:

Jak mogę zmienić członkostwo?

Jeśli zarejestrowałeś się za pośrednictwem strony internetowej, możesz łatwo zaktualizować swoje członkostwo i, na przykład, zmienić je na Premium w portalu dla rodziców.
Jeśli członkostwo zostało otwarte przez witrynę internetową, to, aby je zakończyć, należy zalogować się do portalu rodzicielskiego. “Sprawozdanie dla Rodzica”

Jak to zrobić?

1. Przejdź do witryny {hejalbert.pl}
3. Wybierz "Subskrypcja i konto"
4. Wybierz "Zmień abonament" lub "Podwyższ abonament do PREMIUM"
5. Wybierz "Wybierz ten abonament"
5. Podaj przyczynę jego zakończenia.
Jeśli zarejestrowałeś się bezpośrednio w jednej z naszych aplikacji, Twoja subskrypcja jest obsługiwana przez App Store lub Google Play. Logując się na naszej stronie internetowej, możesz łatwo sprawdzić, czy Twoje członkostwo zostało utworzone poprzez aplikację lub stronę internetową.
Jeśli Twoja subskrypcja jest zarządzana przez App Store lub Google Play, będziesz musiał dokonać aktualizacji poprzez ich własną platformę. Kliknij poniższy link do swojego sklepu z aplikacjami, aby uzyskać łatwe instrukcje.
Jeśli subskrypcję obsługuje jeden z tych sklepów, to anulować ją trzeba za pośrednictwem ich infrastruktury. Skorzystaj z poniższych linków, aby uzyskać proste instrukcje dotyczące anulowania subskrypcji w każdym z tych sklepów.
Pod poniższym linkiem znajdziesz szczegółowy opis, jak zaktualizować subskrypcję:

Pod poniższym linkiem znajdziesz szczegółowe instrukcje dot. sposobu zamknięcia konta:

{Apple}
Pod poniższym linkiem znajdziesz szczegółowy opis, jak zaktualizować subskrypcję:

Pod poniższym linkiem znajdziesz szczegółowe instrukcje dot. sposobu zamknięcia konta:

Jaka jest różnica między członkostwami Albert Bas, Albert i Albert Premium?

Istnieje kilka różnic między typami członkostwa. Poniżej znajdziesz krótkie podsumowanie ofert dla każdej wersji:
Albert Bas, 39,9 PLN miesięcznie:
1 użytkownik
Albert Junior (matematyka)
Miesięczny raport aktywności na adres e-mail
Albert, 45 PLN miesięcznie:
1 użytkownik
Albert Junior (matematyka)
Albert Code
Szczegółowy raport aktywności na stronie głównej
Albert Premium, 49,9 PLN miesięcznie:
4 użytkowników
Albert Junior (matematyka)
Albert Code
Szczegółowy raport aktywności na stronie głównej
Dużą różnicą jest to, że członkostwo Albert lub Albert Premium zapewnia lepszy wgląd w rozwój dziecka i dostęp do wszystkich naszych produktów. Członkostwo Plus różni się również od innych tym, że pozwala na dodanie aż 4 użytkowników do jednego konta. Niezależnie od wybranego typu członkostwa, aplikacja Albert jest w 100% wolna od reklam, nie ma także okresu wypowiedzenia!

Jakie dane osobowe gromadzicie?

Nie gromadzimy żadnych wrażliwych danych osobowych. Podczas rejestracji użytkownik podaje dane swojej karty płatniczej. Są one bezpiecznie obsługiwane przez nasz system płatności Stripe i nie da się ich przekazać dalej. System płatności posiada certyfikat PCI Service Provider Level 1 – to najwyższy poziom certyfikacji dostępny w branży płatniczej. Wszystkie dane są zatem zaszyfrowane i traktowane zgodnie ze standardami UE. Oprócz tego zapisujemy adres e-mail użytkownika, aby móc przekazywać mu istotne informacje dotyczące członkostwa, jak również numery telefonów, aby móc wysłać SMS-a z linkiem do pobrania aplikacji.

Aby dowiedzieć się więcej na ten temat, prosimy zapoznać się ze stroną dotyczącą polityki prywatności.

Czy potrzebuję zgody rodzica lub opiekuna?

Tak, osoby niepełnoletnie potrzebują zgody opiekuna na korzystanie z serwisu Albert. Gdy osoba taka akceptuje regulamin, zakładamy, że jej członkostwo zostało utworzone za zgodą opiekuna.

Czy mogę otrzymać wyciąg zgromadzonych danych osobowych, które mnie dotyczą?

Tak, oczywiście. Prosimy o napisanie w tej sprawie na adres support@hejalbert.pl. Sporządzimy wówczas wyciąg i prześlemy go. Należy jednak pamiętać, że czas oczekiwania na sporządzenie takiego wyciągu może wynosić do 30 dni.

Czy mogę zażądać usunięcia moich danych osobowych?

Tak, oczywiście. Prosimy o napisanie w tej sprawie na adres support@hejalbert.pl. Usuniemy wówczas wszystkie Twoje dane osobowe. Należy jednak mieć świadomość, że wiąże się z tym zamknięcie konta.

Dokąd mogę się zwrócić z pytaniami dot. aplikacji lub jej zawartości?

W przypadku pytań dotyczących aplikacji zapraszamy do skontaktowania się z nami pod adresem support@hejalbert.pl. Wszystkie istotne informacje na temat członkostwa można natomiast znaleźć po zalogowaniu się do portalu rodzicielskiego w naszej witrynie.