Pytania i odpowiedzi

Tu znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Wszystko

Jak założyć konto?

Możesz szybko i sprawnie założyć konto za pośrednictwem naszej strony internetowej. Można je także utworzyć bezpośrednio w aplikacji Albert Junior (dla dzieci w wieku 3-9 lat). W przypadku rejestracji przez aplikację opłaty subskrypcyjne pobierane są za pośrednictwem App Store lub Google Play. Pamiętaj, proszę, że oferty w witrynie internetowej i sklepach z aplikacjami mogą się różnić. Zapraszamy – już cieszymy się na wspólną matematyczną zabawę!

W przypadku rejestracji przez stronę internetową otrzymasz powitalną wiadomość na podany adres e-mail. Wtedy wystarczy już tylko pobrać wybraną aplikację – i można zacząć liczyć!

Czego potrzebuję, aby założyć konto?

Aby zostać członkiem serwisu Albert, należy wybrać rodzaj konta, a następnie podać swój adres e-mail, ew. numer telefonu komórkowego dziecka (na który zostanie wysłana wiadomość SMS z linkiem do pobrania aplikacji), jak również dane karty płatniczej. Zawsze oferujemy bezpłatny okres próbny, podczas którego użytkownik swobodnie może zapoznać się z serwisem. Jeśli użytkownik nie zdecyduje się na subskrypcję, może w łatwy sposób ją anulować przed końcem okresu próbnego. Serwis nie pobierze za to ani grosza!
Serwis nie narzuca także żadnego okresu zobowiązania ani okresu wypowiedzenia. Subskrypcję możesz zakończyć w dowolnym momencie.

Jak dodać nowy profil lub zmienić już istniejący?

W procesie rejestracji użytkownik tworzy profil dla dziecka, które będzie uczyć się z Albertem. Pozwala to na monitorowanie jego rozwoju, a w przyszłości również na otrzymywanie spersonalizowanych rekomendacji i treści. Należy podać imię i wiek dziecka.
Profile można dodawać i dowolnie modyfikować w sekcji "Zarządzaj profilami", dostępnej w menu po zalogowaniu się do portalu rodzicielskiego (na naszej stronie internetowej). Dodawanie kolejnych profili możliwe jest na poziomie Konta Plus. To jednak żaden problem – rodzaj konta można łatwo zmienić w portalu rodzicielskim.
Osoby, które zarejestrowały się bezpośrednio przez aplikację, mogą obecnie dodawać i zmieniać profile tylko w aplikacji. W tym celu należy kliknąć "Mój profil" – "O mnie".

Nie pamiętam swojego hasła. Jak mogę uzyskać nowe?

Hasło można łatwo zresetować klikając ten link. Upewnij się, że podany adres e-mail lub numer telefonu komórkowego jest poprawny i nie zawiera spacji. Zdarza się, że wiadomość e-mail z instrukcjami dot. resetowania hasła trafia do folderu ze spamem, zajrzyj więc tam, jeśli nie widzisz wiadomości od nas w głównej skrzynce odbiorczej.

Twoja nazwa użytkownika to adres e-mail lub numer telefonu komórkowego podany podczas rejestracji.

Ile ćwiczeń zawiera Albert oraz Albert Junior?

W Albercie Junior, aplikacji dla dzieci w wieku 3-9 lat, znaleźć można ponad 3200 ćwiczeń. Ponadto dostępnych jest wiele innych zabawnych treści z elementami gier. Pojawiają się one między ukończonymi ćwiczeniami.

Kiedy pojawi się Albert dla starszych dzieci?

Intensywnie pracujemy nad tym, aby Albert dla dzieci w wieku 10-16 lat pojawił się również w Twoim kraju. Nie możemy jeszcze podać konkretnej daty premiery, dlatego warto być na bieżąco i śledzić nas za pośrednictwem mediów społecznościowych i naszej witryny, gdzie zawsze można uzyskać więcej informacji.

Co czyni Alberta wyjątkowym?

Albert został zaprogramowany w taki sposób, że sam się uczy — robi to za każdym razem, kiedy jest włączony (tak działa tzw. sztuczna inteligencja). Im więcej używasz Alberta, tym lepszy się staje. Naszym celem jest to, aby osiągnął perfekcję w tym, co robi! Z Twoją pomocą na pewno się to uda!

Myślę, że Albert popełnił błąd w ćwiczeniu. Co mam zrobić?

Ups! Strasznie nam przykro! Aby móc naprawić błąd, prosimy o kilka dodatkowych informacji:
- Krótki opis problemu
- Którego ćwiczenia dotyczy problem?: prosimy podać numer identyfikacyjny ćwiczenia (w przypadku Alberta Juniora widoczny z lewej strony ćwiczenia) lub przesłać zrzut ekranu.
Dziękujemy za pomoc! Dzięki Tobie stajemy się lepsi.

Co zrobić w przypadku problemów z aplikacją?

O nie! Zawsze przykro nam słyszeć, że aplikacja szwankuje. Niestety, tak to już bywa z technologią. Pracujemy pełną parą, aby stworzyć najlepszy produkt dla Ciebie i Twojego dziecka. Dlatego prosimy, aby w takich przypadkach podać nam jak najwięcej informacji. Pozwoli nam to na szybsze zbadanie i usunięcie problemu.

Prosimy o wysłanie następujących informacji na adres support@hejalbert.pl :

- Krótki opis problemu.
- Numer modelu używanego urządzenia (w przypadku produktów Apple numer modelu można sprawdzić z tyłu, a także w ustawieniach w sekcji „Ogólne > Informacje > Numer modelu”); w przypadku urządzeń z systemem Android należy zajrzeć opcji „Ustawienia” w sekcji „Informacje o telefonie”. UWAGA! Może się to różnić w zależności od urządzenia Android).
- Ostatnia zainstalowana na urządzeniu wersja systemu operacyjnego iOS lub Android. Sprawdzić to można w ustawieniach urządzenia, w tym samym miejscu na urządzeniach iOS i Android, w którym można znaleźć np. numery modeli.
- Zrzut ekranu lub krótkie video przestawiające problem.
Im więcej informacji od Ciebie dostaniemy, tym łatwiej jest nam usunąć problem, ale jeżeli nie masz wszystkich wymaganych informacji, skontaktuj się z nami i tak! Zrobimy, co możemy, aby zbadać problem.
Najczęstsze problemy i ich rozwiązania
Po zalogowaniu się aplikacja nie przestaje się ładować
Należy upewnić się, czy na urządzeniu nie została aktywowana kontrola rodzicielska. Jeżeli tak, to wyłączenie jej powinno rozwiązać problem.
W aplikacji wyświetla się tylko połowa ćwiczenia
Prawdopodobnie posługujesz się starszą, niezaktualizowaną wersja systemu operacyjnego, która nie jest w stanie obsłużyć aktualizacji aplikacji. Zaktualizuj, proszę, swoje urządzenie do najnowszej wersji (robi się to w ustawieniach urządzenia); i następnie można ponownie przetestować aplikację!
Otrzymuję informację, że muszę dodać nowego użytkownika.
Aby móc zalogować się do aplikacji, należy najpierw dodać użytkownika. To bardzo proste. Wystarczy zalogować się na stronie www.hejalbert.pl i tam utworzyć nowy profil w sekcji „Zarządzaj profilami”.
Tekst w aplikacji jest zbyt duży i nie mogę znaleźć żadnego przycisku umożliwiającego przejście dalej.
Prawdopodobnie masz ustawiony powiększony tekst na swoim urządzeniu. Wystarczy zmienić rozmiar tekstu w ustawieniach urządzenia, aby dopasować dane do ekranu.
Moje dziecko wykonało wszystkie ćwiczenia, ale nie udaje się nam zacząć od nowa.
Nie ma problemu! Prosimy zwrócić się do naszego działu pomocy – pomożemy zresetować konto.
Nie mogę zalogować się na swoje konto.
Prosimy upewnić się, że nazwa użytkownika jest zapisana poprawnie, bez spacji przed adresem ani po nim. Nazwa użytkownika to adres e-mail podany podczas rejestracji.

Jestem nauczycielem i chcę udostępnić Alberta Juniora moim uczniom w szkole. Mogę?

Oczywiście, to świetny pomysł! Zapraszamy do skontaktowania się z nami pod adresem support@hejalbert.pl – postaramy się wówczas jak najszybciej pomóc Ci udostępnić Alberta Twoim uczniom.

Jak szybko mogę spodziewać się odpowiedzi po skontaktowaniu się z Waszą obsługą klienta?

W dni pracujące, powszednie obowiązuje nas nieprzekraczalny termin 48 godzin. Dokładamy jednak wszelkich starań, aby odpowiedzieć naszym użytkownikom w krótszym czasie!

Ile kosztuje członkostwo w serwisie Albert?

Członkostwo w serwisie Albert kosztuje od 39,9 do 49,9 PLN miesięcznie. W przypadku rejestracji za pośrednictwem jednej z naszych aplikacji obowiązują cenniki i warunki sklepów App Store lub Google Play.

W serwisie napisane jest, że mogę rozpocząć bezpłatny okres próbny. Jak to działa?

Jeśli zarejestrujesz się za pośrednictwem naszej strony internetowej, zawsze otrzymasz możliwość bezpłatnego wypróbowania Alberta. Długość darmowego okresu próbnego różni się w zależności od tego, jaka kampania była aktualnie użyta podczas Twojej rejestracji. Jeśli nie chcesz korzystać z naszej aplikacji po zakończeniu okresu próbnego, musisz zrezygnować z członkostwa przed jego upływem. Należy pamiętać, że po zakończeniu okresu próbnego członkostwo automatycznie zmienia się na cenę regularną.
Jeśli dokonasz rejestracji bezpośrednio przez naszą aplikację, członkostwo jest tworzone i zarządzane przez App Store lub Google Play. Wtedy obowiązują ich informacje o cenach i warunki korzystania — proszę pamiętać, że koszty zakupionej subskrypcji mogą się różnić od tych na naszej stronie internetowej! Więcej informacji na temat warunków korzystania i kosztach, znajdziesz w swoim sklepie z aplikacjami lub w naszej aplikacji.

Jak zakończyć członkostwo i subskrypcję w serwisie Albert?

Jest nam bardzo przykro, że chcesz zrezygnować z członkostwa w serwisie Albert! Pomimo to, oczywiście pomożemy Ci szybko i sprawnie wykonać ten krok.
Pamiętaj, proszę, że nasza pomoc techniczna nie ma możliwości ręcznego anulowania Twojego członkostwa, jednak naprawdę bardzo łatwo jest zrobić to samemu.
Jeśli członkostwo zostało otwarte przez witrynę internetową, to, aby je zakończyć, należy zalogować się do portalu rodzicielskiego.
Jak to zrobić?

1. Przejdź do witryny hejalbert.pl

2. Kliknij link "Zaloguj się"
3. Wybierz pozycję "Subskrypcja i konto"
4. Wybierz pozycję "Zakończ członkostwo"
5. Podaj przyczynę jego zakończenia.
6. Gotowe!
Po zakończeniu tego procesu na Twój adres e-mail zostanie wysłana wiadomość z potwierdzeniem.
Jeśli rejestracja została dokonana za pośrednictwem jednej z naszych aplikacji, to obsługuje się ją poprzez sklep App Store lub Google Play. Aby szybko sprawdzić, czy członkostwo zostało otwarte za pomocą witryny, czy aplikacji, należy zalogować się do naszej witryny.
Jeśli subskrypcję obsługuje jeden z tych sklepów, to anulować ją trzeba za pośrednictwem ich wytycznych oraz narzędzi. Skorzystaj z poniższych linków, aby uzyskać proste instrukcje dotyczące anulowania subskrypcji w poszczególnych ze sklepów.
Czy dokonałeś zakupu w App Store?
Poniższy link wskaże Ci szczegółowe instrukcje dot. sposobu zamknięcia konta:
Czy dokonałeś zakupu w Google Play?
Poniższy link wskaże Ci szczegółowe instrukcje dot. sposobu zamknięcia konta:

Jak mogę zmienić rodzaj subskrypcji?

Jeśli dokonałeś rejestracji za pośrednictwem strony internetowej, możesz łatwo zaktualizować rodzaj swojej subskrypcji i, na przykład, zmienić je na Plus w portalu dla rodziców.
Jeśli członkostwo zostało otwarte przez witrynę internetową, to, aby je zakończyć, należy zalogować się do portalu rodzicielskiego.

Jak to zrobić?

1. Przejdź do witryny {hejalbert.pl}
3. Wybierz "Subskrypcja i konto"
4. Wybierz "Zmień abonament" lub "Podnieś abonament do PLUS"
5. Wybierz "Wybierz ten abonament"
5. Podaj przyczynę jego zakończenia.
Jeśli dokonałeś rejestracji bezpośrednio w jednej z naszych aplikacji, Twoja subskrypcja jest obsługiwana przez App Store lub Google Play. Logując się na naszej stronie internetowej, możesz łatwo sprawdzić, czy Twoje członkostwo zostało utworzone poprzez aplikację, czy stronę internetową.
Jeśli Twoja subskrypcja jest zarządzana przez App Store lub Google Play, będziesz musiał dokonać aktualizacji poprzez ich własną platformę. Kliknij poniższy link do swojego sklepu z aplikacjami, aby uzyskać łatwe instrukcje.
Jeśli subskrypcję obsługuje jeden z tych sklepów, to anulować ją trzeba za pośrednictwem ich wytycznych oraz narzędzi. Skorzystaj z poniższych linków, aby uzyskać proste instrukcje dotyczące anulowania subskrypcji w poszczególnych ze sklepów.
Pod poniższym linkiem znajdziesz szczegółowy opis, jak zmienić, lub zaktualizować subskrypcję:

Poniższy link wskaże Ci szczegółowe instrukcje dot. sposobu zamknięcia konta:

{Apple}
Pod poniższym linkiem znajdziesz szczegółowy opis, jak zmienić, lub zaktualizować subskrypcję:

Poniższy link wskaże Ci szczegółowe instrukcje dot. sposobu zamknięcia konta:

Jaka jest różnica między subskrypcjami Basic, Standard i Plus?

Istnieje kilka różnic między typami członkostwa. Poniżej znajdziesz krótkie podsumowanie ofert dla każdej wersji:
Basic, 39,9 PLN miesięcznie:
1 użytkownik
Albert Junior
Miesięczny raport aktywności na adres e-mail
Standard, 45 PLN miesięcznie:
1 użytkownik
Albert Junior
Albert Code
Raport szczegółowy dla modułu Junior - Matematyka
Plus, 49,9 PLN miesięcznie:
4 użytkowników
Albert Junior
Albert Code
Raport szczegółowy dla modułu Junior - Matematyka
Dużą różnicą jest to, że subskrypcja Standard lub Plus zapewnia lepszy wgląd w rozwój dziecka i dostęp do wszystkich naszych produktów. Członkostwo Plus różni się od innych tym, że pozwala na dodanie aż 4 użytkowników do jednego konta. Niezależnie od wybranego typu członkostwa, aplikacja Albert jest w 100% wolna od reklam, nie ma także okresu wypowiedzenia!

Jakie dane osobowe gromadzicie?

Nie gromadzimy żadnych wrażliwych danych osobowych. Podczas rejestracji użytkownik podaje dane swojej karty płatniczej i są one bezpiecznie obsługiwane przez nasz system płatności Stripe i nie da się ich przekazać dalej. System płatności posiada certyfikat PCI Service Provider Level 1 – to najwyższy poziom certyfikacji dostępny w branży płatniczej. Wszystkie dane są zatem zaszyfrowane i traktowane zgodnie ze standardami UE. Oprócz tego zapisujemy adres e-mail użytkownika, aby móc przekazywać mu istotne informacje dotyczące członkostwa, jak również numery telefonów, aby móc wysłać SMS-a z linkiem do pobrania aplikacji.

Aby dowiedzieć się więcej na ten temat, zapoznaj się ze stroną dotyczącą polityki prywatności.

Czy potrzebuję zgody rodzica lub opiekuna?

Tak, osoby niepełnoletnie potrzebują zgody opiekuna na korzystanie z serwisu Albert. Gdy osoba taka akceptuje regulamin, zakładamy, że jej członkostwo zostało utworzone za zgodą opiekuna.

Czy mogę otrzymać wyciąg zgromadzonych danych osobowych, które mnie dotyczą?

Tak, oczywiście. Prosimy o napisanie w tej sprawie na adres support@hejalbert.pl. Sporządzimy wówczas wyciąg i prześlemy Ci go. Pamiętaj, proszę, że czas oczekiwania na sporządzenie takiego wyciągu może wynosić do 30 dni.

Czy mogę zażądać usunięcia moich danych osobowych?

Tak, oczywiście. Prosimy o napisanie w tej sprawie na adres support@hejalbert.pl. Usuniemy wówczas wszystkie Twoje dane osobowe. Pamiętaj, proszę, że podjęcie tego kroku jest równoznaczne z usunięciem Twojego konta.

Dokąd mogę się zwrócić z pytaniami dot. aplikacji lub jej zawartości?

W przypadku pytań dotyczących aplikacji zapraszamy do skontaktowania się z nami za pośrednictwem adresu support@hejalbert.pl. Wszystkie istotne informacje na temat członkostwa i rodzajów kont znajdziesz po zalogowaniu się do portalu rodzicielskiego na naszej stronie internetowej.